the little things

Börjar väl inlägget med att säga vilken kanonsyster jag har! :) Sitter hemma och väntar på att äta kladdkaka med mig. Hur bäst? BÄST! Hon är bara för söt ibland, och ja, jag tycker såna småsaker är kanonvärda! En annan hade väl tryckt i sig en bit ensam om ingen var hemma när man bakade, men inte Karin för hon är världens snällaste ibland. <3



Har dessutom spenderat många timmar under eftermiddagen med "gamla gänget". Kul hade vi i alla fall som vanligt, konstigt att man inte ses oftare?! Idag blev det i alla fall lussebullsbak (tidigt, jag vet), cluedo x2 och McD. Tack C1, Sofia, Isabelle och Kerstin för en kanonbra kväll, bra är ni, och sånthär behövs ibland! <3

Puss på ögat, <3


Kommentarer
karin

Även jag har mina stunder i bland :) <3

2010-11-11 @ 19:25:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0