twentyfive

Hade en GRYM lördag med mina underbara klasskompisar+gamla klasskompisar+andra - härligt! Vi var hemma hos mig och jag måste erkänna att det va lite pirrigt och ha alla i huset samtidigt, men det gick ju fina fisken så det gick över snabbt.
Vi körde järnet i närmare tolv timmar så nu är jag trött och HES! Hur som helst, puss på hela högen som var här, galet kul :)

Tjugofem, javisst, endast tjugofem dagar kvar till studenten. Hur sjukt är inte det? Längtar så sjukt mycket, men oj vad jag kommer sakna. Finns risk för tårar på den stora dagen :')

and now I wanna hold you
because I'm gonna miss you like crazy


Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

var en GRYM lördag och vi kommer få en GRYM student! :) <3

2010-05-17 @ 17:55:11
URL: http://aannahooj.blogg.se/
sofia

sv: WIIII! tack så jättejättejättemycket :) det ska bli kul att ha dig där på lördag :) PUSS <3

2010-05-17 @ 18:02:51
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0