lose it all

Redo för en comeback? Oh yes I am! Eller comeback föresten, känns nästan som det, har missat tre fotbollsträningar i rad för min dumma hals, och jag bara vill vill vill träna imorgon. Ska diskutera med halsen och se om den kan tänka sig att vara frisk tills imorgon? Idag införskaffades nämligen nya fotbollsskor, fotbollsstrumpor, målvaktsshorts, och målvaktshandskar. Kan man bli mer redo? Jag tror inte det, så imorgon bara SKA jag träna, okej? :)

you're gone from here
soon you will disappear
fading into beautiful light
because everybody's changing
<3

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

fjuuuutbååååll :D förstår att du vill träna. har lite ångest över att jag missade träningen idag "/ gjorde ni nått speciellt kul? :)

2010-05-19 @ 23:07:24
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0