Imagine what it'd be like to touch the sky

Valborg.
Ni glömde väl inte Valborgsmässoafton igår? Då man ska umgås med vänner, gå för att se en eld och sjunga in våren? Jag och tjejerna klarade oss dock utan både eld och sång, men party blev det visst ändå.
Samling hemma hos mig vid sjusnåret för att tagga till för att sedan möta resten av alla linköpingsbor som också valde att gå ut på Valborg. Helnajs, och det kan jag tacka mina kära vänner för :)



och vi bjuder på klassikern! :)

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

blev en hel del sång ju :D kanske inte "vinter rasar ut" men annan sång! =) älskar bilden. många fler sånna ska det bli.

2010-05-01 @ 21:59:22
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0