All these things that I've done

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig, för dig

Total uppochnervänd dag. Men mestadels bra, förutom mitt fruktansvärda humör. Får ta och ursäkta mig, och låta bli att ta åt mig!
Har fyllt fredagen med nostalgi upp över öronen, och kommit fram till att nästa gång jag träffar min klass är det sjutton dagar kvar till studenten. Jag vet att det är ett jäkla tjat om studenten på dethär stället men det är lixom det som fyller mitt liv just nu.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

STUDENTEN :D

2010-05-21 @ 19:52:30
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0