We know they won't win

Okej, känner mig redo för nya bloggtag nu efter en liten svacka :)
Välkommen tillbaka mig själv!
Hade en grym grymmare fredag med 3SB tjejer av världsklass, vi Körde och det var såååå grymt kul, tack brudar! <3
Gårdagen bjöds på fotbollsmatch som vi spelade riktigt bra trots förlusten med 2-1. Vi tar dom i seriepremiären sen :)
Söndagar består som vanligt av tvåtimmars balträning, idag med start 11, och det tackar vi för eftersom klockan ställdes om inatt, ni har väl inte glömt det? Tillbaka till ämnet så var balträningen superrolig idag och det gick ganska hyfsat.

Igår var det ju dessutom earth hour! Jag hoppas att ni var med, det var i alla fall min familj, vi myste sönder i en timma med värmeljus! :)

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0