There's no other way when it comes to the truth

Okej, NU börjar det bli dags att lämna dendär, "blivuxenpaniken" på hyllan för ett tag. Jag blir bokstavligt talat galen på det. Vi lär ju helt enkelt hamna där en vacker dag, thats it. Acceptera! Så jag måste försöka att leva lite mer i det som är nu, och allt det roliga som kommer med att bli stor. Så nu har jag skällt lite på mig själv och det känns mycket bättre? Aja, det kommer nog bli hur bra som helst! Har ju tusen saker att se fram emot i alla fall och jag kan bara buga och bocka! Eller niga? Någonstans känns det ändå ganska bra! :)

Cause you know we'll make it through


Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

jag ska äta kuckelimur-tabletter eller va de heter. ALDRIG SKA JAG BLIVA STUR! :D inte i sinnet iaf ;)

2010-03-03 @ 20:26:56
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Hojjen

Svar: då är faktiskt din bloggnedräknare fel ;) för det är 100. haha :D

2010-03-03 @ 21:01:45
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0