rainbows and butterflies

Bäääääst!
Vill börja med att gratta Anna som fyller hela 19 bast idag, grattis grattis :)
Dagen har varit lååång i övrigt, men började få lite färg sådär efteråt när jag och Linnéa gick till bröllopshuset för att betala min balklänning och lite andra behövliga grejor till den stora dagen. Sedan gick jag och bruttan iväg en sväng på stan för att kolla efter studentklänningar men hittade inget som föll oss i smaken direkt.
Fortsättningsvis mötte vi upp La Hojj och det blev en liten mysfika.
Nu ska jag planera "halv åtta hemma hos mig" :)
En ganska grå dag som blev hur färgig som helst, värt!



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

woop woop! :) trots allt en ganska bra dag. om man bortser KYYYYYYYYLAN . haha <3

2010-03-31 @ 20:59:43
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0