Walking on sunshine

Händelserik dag, och ändå har jag inte varit en enda timma på praktiken idag, har varit ledig. Nej för idag stog helt andra saker på schemat, och främst uppkörning. Det gick vägen så nu har jag körkort och får köra en bil alldeles själv, känns lite knasigt, men helt fantastiskt ändå!
Efter uppkörningen mötte jag upp mamma och lillasyster för att leta balklänning, och JA jag hittade the one så att säga. Den kommer bli super med underkjol o hela paketet, NÖJD! För att ändå fixa allt till balen på samma dag bokade jag tid hos frissan till baldagen och makeupfix! 
Så, för att skryta lite till så kunde dagen inte ha blivit bättre! Skönt att det är så ibland :)


Tänkte att jag kunde bjuda på en skrattretande klassiker från mig och Hojjen, kunde inte låta bli att flina!
tsss :)

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

wohoo! låter ju helt peeeeerfect :D

och jag gillar bilden! syns att vi blivit lite äldre :o haha <3

2010-01-22 @ 15:19:48
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0