keep it real

Yey, har varit ledig idag, och har gjort mycket mindre än vad jag borde. Men liiiite plugg blev det iaf, och satt hela tiden och suktade efter fotbollsträningen. Var riktigt peppad på träning, så det blev förståss en stor besvikelse när smset kom om att träningen var inställd. Men nej då, inte deppa ihop här inte, stack iväg och tränade med mamma istället, tummen upp!

Tog även bilen under dagen för att hämta mitt "riktiga, hårda" körkort, har ju fått nöja mig med en papperlapp tills nu.

Imorgon, torsdag och fredag är det dagsjobb på praktiken som gäller vilket innebär, jobbstart 06:45 så jag kanske ska ta och röra mig mot sängen nu. Godnatt, <3

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0