happy new year, 2010

Jisses! Det är ju nytt år! Ett varmt välkomnande till tvåtusentio får vi säga, och ta farväl av det ändå ganska så fantatiska året tvåtusennio. Men det kan ju alltid bli bättre utan att behöva klaga alltför mycket, så låt oss göra 2010 till det bästa någonsin, okej?
Firade årsskiftet i Tandådalen med Linnéa och la´familia! :) helmys var det! Hela veckan var dessutom helmys och jättehärlig, med så mycket skidåkning man kan önska sig. Underbart!
Väl hemma var vi i söndags, aningens vemodigt att lämna Tandådalen, som vanligt. Men eftersom vi bara var två av tre bollar som befann oss i fjällen var den tredje ett måste att träffa idag. Heltrevligt som vanligt och det fanns en hel del att diskutera, gilla!
Imorgon vankas planering med åtta tjejer inför sommarens utlandsresa, ujuj vad jag är taggad! Har en känsla av att tvåtusentio kommer att bli helgalet! :)




Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

låter som en toppenresa detdär! men det är massa kul att ni är hemma igen ska ni veta, och ett stort GILLA på dagens sällskap =D puss på er <3

tagga tagga tagga!

2010-01-04 @ 23:43:43
URL: http://aannahooj.blogg.se/
sofijah

sv: haha jaa, jag överlevde dagen o imorgon är jag ledig ! men det var knappt att man orkade :) puss<4

2010-01-07 @ 20:40:28
URL: http://avtrollis.blogg.se/
claudia

Är det dej sofia sjunger om i låten : bara för jag älskar dej ? :)

och jag gillar din blogg :)

2010-01-08 @ 13:25:44
URL: http://cclaudiiaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0