true.

Hej alla fans!
Jag ska inte bli så långrandig idag. Men vill börja med att tacka Anna, Johanna, Linnéa och Matilda för gårdagen. Var ju superroligt som vanligt och det är nog det jag ska börja förvänta mig i sådant sällskap, att det blir sådär superkul varje gång. Det går ju inte att misslyckas. Så tack tjejor! <3 :)

Idag väntar dessutom bio med en annan, mycket saknad favorit, Sofia. Tanken var egentligen att vi skulle se 2012 men den verkar ju ha slutat att gå eller något så det fick bli Old Dogs istället, komedi. Men vafasen allt blir väl bra i det sällskapet tror jag, och lite humor har vi inte dött av hittills! :)



Bilder ifrån gårdagen får bli försenade för jag är fruktanssvärt oteknisk :)

Puss på ögat, <3


Kommentarer
sofijah

haha:D fin kväll. ett plus för bilden, haha :D

2010-01-18 @ 16:21:38
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0