Youth is like diamonds in the sun

Där har jag klarat av en vecka i skolan efter APU:n, ganska smärtfritt till och med. Har varit lugna gatan och nästan inget tjat om nya jobbiga grejer att lämna in
(som vi inte redan visste om) ;)  
Så nu är det sportlov och det känns fantastiskt, men ändå, ett sista sportlov, jisses böjar jag bli gammal? Jag inleder detta lov med en lugn fredag, som följs av en förhoppningsvis helt galen och superrolig utekväll imorgon med tjejorna!
Sedan får vi inte glömma balträningarna och verkligen inte min, mammas och karins lilla myskryssning onsdag-torsdag. Det kommer bli helbra!
För er som undrar så har jag inte glömt att jag måste plugga, men lämnar det utanför en beskrivning av sportlovet ;)

You spin my head right round, right round
Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

PEPPAR IMORGON :D

2010-02-19 @ 21:04:43
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Anonym

2010-02-19 @ 23:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0