fireflies

Vaknade i mormor och morfars lägenhet idag med Hojjen och Linnéa efter gårdagens utekväll :)   Jomen det var kul, funderar bara på hur DJ:n tänkte med låtvalen?

Har såklart ägnat dagen ganska så segt, speciellt med tanke på att vi inte gick på någon balträning idag pågrund av insnöad partner, ;)
Så det blev muffinsbak för min del, skulle såklart ha tagit kort på dem när jag ansträngde mig så pass att jag fixade glasyr och allt till dem. Superfina, och jättegoda!
Ni kan ju få njuta av en annan bagares muffins här istället, kan garantera att mina blev minst lika fina om inte finare. Använde mig av hjärtformade formar till mina, SNYGGT!



Probably,
The best mixtape I have
And even all the bad songs ain't so bad


Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

SPARA EN MUFFINS ÅT MIG :D

2010-02-22 @ 00:53:33
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0