I’m not breaking

Igår var jag ledig, okej, det va nog de flesta men inte alltid lika självklart när man han praktik på sjukhuset! :) Men jag tog i vilket fall tillfället i akt och träffade Maria som jag inte sett på flera veckor, trevligt. Det fick bli en lång vinterpromenad och snöpulsande på tre timmar.
Härligt var det, ni kommer kunna beskåda delar av det på bilderna längre ner...

Dagen har jag spenderat till något enormt degande, skulle såklart ha pluggat eftersom jag var ledig idag med, men det blev dessvärre inte så mycket på den fronten. Så dagen fick passera fram tills 14 ungefär då jag i panik rusade in i duschen när jag kom på att jag skulle iväg till stan och senare på gymnastik med småbarnen och Johanna i Ljungsbro. Blev kul, som vanligt mycket tack vare Hojjen!



Och så måste vi ju ha en på gymnastikfröknarna:)


Puss på ögat, <3


Kommentarer
Anonym

fin blogg, allt bra? (:

2010-02-02 @ 20:55:49
URL: http://lisakaarin.blogg.se/
Hojjen

vi är helt klart världens bästa gymnastikledare! :)

2010-02-02 @ 23:51:50
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0