I still want you by my side

Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera dagligen. Så ni får nöja er med att höra fler saker i ett och samma inlägg. Men så kommer ni få ha det tills ni börjar kommentera bättre, uhu jag vet att utpressning inte alls fungerar på dethär stället, men det är alltid värt ett försök! :)

Whatever! Hade jordens kanonkväll med mina tjejer i fredags. Lite förpartaj hemma hos Paulina, sedan drog vi vidare in och gjorde stan osäker.
Blev en såndär superlyckad kväll, (nästan rakt igenom) som man alltid peppar inför innan, jag gillar sånt! Så tack brudar! <3

Igår var det melodifestival, och det ska firas ordentligt varje lördag tycker jag. Så jag, Sofia, Maria och Sofie samlade ihop lite snaks och sågs hela högen hemma hos Sofia. Efteråt skulle vi se film men spenderade tiden till att babbla på järnet istället. Myspys, <3

Sedan har vi ju dagens händelser (superuppstolpat jag vet), som hittills har bestått av balträning. Jisses vad det börjar bli avancerat nu alltså. ett, två, kick, ett två, kick, ooooh vals, två tre, fyr, ett, två, kick... men kul är det!

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

värd kväll om man bortser från svackan ;D <3

2010-02-28 @ 14:53:39
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0