happy valentine's day

Glad alla hjärtans dag! <3
Har väl inte direkt "firat" denna dag något vidare. Men det roligaste idag var ju helt klart balträningen, det är kul och i mellanåt går det till och med bra! :) Yey!
Men inget vidare att veta att en stor hög med plugg som jag kunde varit klar med nu om jag hade varit lite smart, väntade när jag kom hem. Är fortfarande inte klar, men jag har faktiskt suttit med det sen jag kom hem så nu pausar jag faktiskt!

MEN, glad alla hjärtans dag mina vänner. Ni är suveräna! <3 :)

'Cause I'd get a thousand hugs
From ten thousand lightning bugs


Puss på ögat, <3


Kommentarer
sofia

hihihihi :) <3

2010-02-17 @ 21:15:22
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0