free falling

Har varit lite utomlands i några timmar, så ni har fått hålla ut lite här på bloggen! Men nu är jag backontrack från min lilla resa till Åland! Jag vet, men utomlands som utomlands!
Det var jag, mamma och Karin som tog oss i kragen och åkte iväg på en rikitg mysarkryssning, sådär sportlovet i all ära. Väldans mysigt var det att bara dra iväg med tjejligan en sväng! Gilla! :)

Mitt kap i taxfreen blev konstigt nog ett par converse! Lite udda att köpa skor kanske, men nu gjorde jag det, och är supernöjd! :)

Imorgon väntar utgång med tjejorna!
Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

åhåå :) låter massa mys!

TAGGARRRRRRRRR JÄRNEEET

2010-02-25 @ 23:36:14
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0