glittrigare glim

Sitter just nu i ett nystädat hus, hur snyggt som helst. Snön ligger fint utanför fönstret, -vilken julkänsla. Det är dock fyrtioårsfest pågång här hemma. Mamma är det som ska firas och det blir nog heltrevligt med huset fullt av folk. Men eftersom julkänslan är på hög nivå hos mig så taggar jag inför kvällen med julmusik, och oj vad många favoriter det finns.

ge mig en svårknäckt nöt,
sötare gröt,
djupare dopp i grytan,
glittrigare glim
och grötigare rim
och mer Arne Weise i rutan.

Tackar även mina fina pinglor för igår och "halv åtta hos Hojjen". Ruggit god mat bjöd hon på och pressen är hög hos mig eftersom jag nu är sist ut med min meny. Läskigt!

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

tack själv! :) och ingen press, din mat kommer bli kanon!

2010-12-05 @ 21:39:14
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0