springtime

Vår, kan ni tänka er att våren äntligen kom trots allt? Efter en vinter som nog var den längsta under hela mitt artonåriga liv. Sedan undrar jag om det bara är jag, eller är det någon mer som ser något i ordet vårkänslor?
Det är ju bara fruktansvärt så känslig man blir vid denhär tiden på året, men i år är det nog värre än någonsin. Inte för att det bara är negativt, nej ganska skönt faktiskt, och visst är det så att de allra bästa känslorna av glädje visar sig mer och mer svallande liksom.
Jisses, jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig, det är så svårt att ta på, på något sätt. Jaja, jag har mycket att se fram emot nu under våren i alla fall, och det känns bra med en liten släng av sentamentalitet.



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

våååååren har gjort att mina första fräknar för i år har ploppat upp! men det är gött ändå :D

2010-04-15 @ 22:21:33
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0