beautiful day

Vilken kanondag jag har haft idag. Borde egentligen ha pluggat eftersom högarna ifrån skolan är höga, men det fick helt enkelt vänta idag. För på lunchen tog jag och sju andra superhärliga tjejer i min klass en lunch på vårat kära ming palace. När förslaget om att gå direkt ifrån Ming till Bosses glassbar hördes nog protesterna lång väg, för mätta var vi efter en bauotabuffé kan jag lova.
Efter skolan begav jag mig på hemligt uppdrag, för att sedan gå till sjukhuset och tömmas på lite blod. Första blodgivartillfället, och ni kan tro att jag är stolt över mig själv för det :)

Sen var det bara att åka hem och hämta muffinsen och ta cykeln till Sofia där även Caroline och Kerstin befann sig, riktigt trevligt att spendera lite tid i vårsolen med mina "gamla vänninor", bra är ni.



Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0