a pretty good day

Det känns som att jag ska spricka. Vet inte vad jag ska göra, ta ner mig själv på jorden kanske skulle vara en bra idé? Jag exploderar snart av något som man inte alls kan ta på.
Så sjukt irriterande.


It helps to write it down
Even when you then cross it out


Jag har egentligen haft en ganska bra dag, med många roliga inslag. Lagade dessutom goooood mat till min familj nyss. Och sist men inte minst tog Johanna "HOJJEN" Maria Nyberg körkort idag, GRATTIS vännen! Så himla bra hon är, har jag rätt, eller har jag rätt? :) 
Så det har egentligen varit en riktigt bra dag idag.



Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

älskade älskade vän, tack för de fina orden :) <3

2010-04-21 @ 20:31:25
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0