When you smile, I’m reaching for oxygen

Det är lite mycket historia just nu. Jag tycker att det är roligt med historia men inte när man får läsa texter ifrån 1700-talet. Med det ständiga innehållet, "åh ack om det nu ändå vore" eller liknande tjafs, jag fattar ingenting.
En enorm historia läxa har vi fått, med några sidor i boken + frågor och sedan denna obegripliga 1700-tals text med lika obegripnliga frågor. Men, det är tydligen sådant som man helt enkelt ska kunna, så jag får väl ägna lite tid åt det sen trots allt.

För att tänka på min egna historia var det alldeles för länge sedan jag klippte mig och det står snart överst på listan att fixa till. Det dessutom alldeles för nyss lovet började, ändå är det redan slut, hur går det ihop?
Men det positiva med att lovet är slut och om de månaderna gick sjukt snabbt är väl snart höstlov, och sedan jullov med julafton, nyårsafton, och Tandådalen. Jag läääängtar har jag nämnt det?




So it comes a bitter end
Guess I blew it once again
Still I haven’t learned my lesson well
I can’t get over you



Puss på ögat, <3


Kommentarer
Kerstin

sv: tack ska DU ha ;D

2009-09-09 @ 17:51:02
URL: http://kbrothlin.blogg.se/
suss

Hejhej:) vilken design ska jag använda den gamla eller nya som jag har nu? kommentera! puss.

http://ssusannas.blogg.se/2009/september/hiss-eller-diss.html#comment

2009-09-11 @ 23:43:48
URL: http://ssusannas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0