I've been asleep for a while now

Nej, jag är inte sjuk, det händer inte.
Kan alla som känner mig nu vara vänliga att instämma?

Men, igår hände det omöjliga.
Jag hade under dagen kännt vissa smärtor i halsen, men inget farligt tänkte jag. Men under sista lektionen orkade jag knappt sitta rakt i min stol.
När jag kom hem hade jag feber, som också steg under kvällen, så hemskt, för jag känner mig så otroligt eländig när jag är sjuk, och speciellt när jag får feber. Stackars min familj. ;)
Så idag fick jag stanna hemma ifrån skolan eftersom jag fortfarande hade feber i morse. Halsen smärtar fortfarande och febern går på ipren för tillfället, så jag hoppas den inte återvänder. Måste verkligen gå till skolan, har inte tid att missa något just nu.

Så hur har jag då spenderat denna sjuklingsdag, jag har sovit och knaprat halstabletter omvartannat, kollat på det välkända sjuklingsprogrammet TV-SHOP, och snyftat mig igenom Ciderhusreglerna.
Inte så kul, och man kan ju knappt äta något pga. halsen,- jobbigt.




I'm the best one of all the kids.

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

stackars Schkrutten som är sjuk :( känns konstigt att du inte är i skolan. så hoppas du kvicknar till snart! :) <3

2009-09-02 @ 20:22:41
URL: http://aannahooj.blogg.se/
keeeerzta

sweinflu!

2009-09-03 @ 20:34:24
URL: http://kbrothlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0