make it in time

Jag sa ju att jag aldrig blir sjuk!
Var ju som sagt o fikade+bio igår med Hojjen, heltrevligt som vanligt.
Men under kvällen började mitt öra göra fruktansvärt ont, och jag hörde knappt något på det ena. Bussresan hem ifrån staden blev sedan en plåga, jag fick verkligen behärska mig för att inte lägga mig ner på bussgolvet för att börja stortjuta.
Väl hemma kastade jag mig i soffan för att få ut mina aggressioner, med att börja stortjuta!
Pappa (som iförsig inte är doktor) drog slutsatsen att jag har fått öroninflammation på min förkylning. Lixom öroninflammation, det fick man ju bara när man var liten?
Men med några ipren i kroppen mår väl även örat ganska hyfsat för tillfället, och jag laddar inför match!
Jag hoppas verkligen att jag mår så tiptop som det bara går ikväll, så att jag kan prestera på bästa möjliga sätt under matchen mot Hemgårdarna.

För övrigt har jag ägnat lite tid på skistar.se idag för att jag inte kan sluta längta efter vintersäsongen i Tandådalen. Såhär blir det jämt staxt efter sommarlovet för min del, att jag längtar sönder mig efter snö och snowboard. Kanske för att man letar efter nästa höjdpunkt efter sommarlovet? :)


Lite svårt att åka i Stora Backen som det ser ut nu tycker jag, men ååh vad jag längtar till jullovet och nyårsveckan!

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Anonym

ÅHHHHH!!! Du är inte ensam om att längta efter det där kan jag säga! JÄÄÄÄKLAR vad kul det vore.. Jag vill ha snö. Typ nu.

2009-09-07 @ 08:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0