I've hurt myself by hurting you

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself
by hurting you.
Blir det bra såhär? Jag skulle inte tro det! Punkt.


För att göra vad som helst för att slippa plugga har jag idag storstädat mitt rum. Jisses vad rent det blev, för jag tog mig i kragen och dammtorkade också, åh vad jag är duktig!
Städade fram lite minnen, och även bort några, som dock har lagts i tryggt förvar på vinden. Kände att det var dags med lite förändring i mitt lilla rum så jag sydde en gardin, tänkte att det var lite dags eftersom vi har bott i dethär huset i mer än två år och jag har inte haft en gardin förrän nu.
För er som inte vet så har jag mitt rum i  källaren och en gardin blir därmed inte lika nödvändig, eftersom fönstren är så små, men tyget har legat och skräpat i garderoben i två år så jag tänkte att den skulle få göra lite nytta :)
Så nu är alltså rummet fint men min hjärna är inte mycket klockare på matte C tyvärr. Men lite har jag iaf hunnit plugga så jag hoppas att allt sätter sig ordentligt tills på tisdag då jag har mitt första matte C prov, håll tummarna tack? :)



Detta fann jag i mina gömmor, ett sånt där baoutakort från Sofia och Linda på min 16- årsdag :)

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Linda

hahaha :D dedär kommer ja allt ihåg . :D och typ 20 ballonger fick du också ;) . <3

2009-09-18 @ 19:00:57
Cornelia.

ja, det var en härlig dag full med överaskningar ;) <3

2009-09-18 @ 19:10:02
URL: http://cornessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0