Run away.

Skulle ha sprungit spåret med laget, men jag blev försenad så jag tog en egen liten springtur upp till hagen för att träffa tjejerna, sedan en till tur hem. Så skönt!
Jag är verkligen inte den som njuter av att bara springa, men idag gick det hur lätt som helst och jag tog till och med en extrarunda på hemvägen för att det kändes så bra. Sncka om den bästa medicinen när man behöver tänka lite.
När jag kom hem kände jag mig som en ny människa bara för att jag verkligen hade fått tänka lite o verkligen springa ur allting. Så, ut och spring med er! ;)

För att dra till med det mindre braiga så är det skola imorgon o jag vill verkligen inte, men det är bara fem veckor kvar så nu ska jag faktiskt ligga i ordentligt! kämpa kämpa!

I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way, I found out
I'm nothing without you

Puss på ögat, <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0