I should have known

Rolig dag på praktiken, men jag är något otroligt trött. Har jobbat 06:45- 15.30 tre dagar i streck nu, och det tär på en att gå upp jättetidigt och sätta sig på bussen mot US, men imorgon är det kvällsrunda, vilket innebär sovmorgon för min del, skönt!
Finns egentligen inte så mycket mer att säga, eftersom det är på sjukhuset jag befinner mig på om dagarna, men i helgen vankas det match och sedan melodifestivalsfinal med Hojjen och Linnéa tror jag?
Sen hoppas ju jag och Linnéa på lite party på fredag eftersom vi var lite festsugna, men vi får se hur den spenderas,  =D tahaa <3


var det såhär det skulle bli?

puss på ögat, <3



Kommentarer
Hojjen

Lördag it is :D

jag har huset för mig själv om vi vill vara här.

eller om vi ska va hos linnea nån gång snart eftersom vi inte sett nya rummet och det? :P :D

2009-03-12 @ 21:13:20
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0