nothing will break me down

Det finns ljuspunkter i livet,
och var snälla att ta vara på dem.
Hemskheter får en att upptäcka andra sidor av sig själv och andra,
ta hand om er!

Annars har dagen varit suverän, en riktigt bra dag på jobbet, och ni ska veta att jag stortrivs! =D
Jag hade dessutom glömt att jag skulle spela match idag, men kom som tur var på det runt lunch. (a) Jisses vad mycket det ger när folk är positiva, jag blev riktigt glad av stämningen i laget idag!
Härligt med lite vinst också, självförtroende självförtroende! :)
Efter matchen ser jag ett välkännt ansikte skutta fram till mig på planen, vem är det om inte Julia. Blev galet glad över att se henne igen, eftersom det var ett bra tag sen sist, jag har faktist saknat min målvaktskompanjon!
Så för att summera dagen har den trots allt varit riktigt bra!

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Sofijah

jag lövar dig :) <3

2009-03-25 @ 09:59:03
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0