Hoppsan!

Nemen oj, så seriöst allt blev!
Satt inne på msn förut när Clara tipsade om en lite rolig sida: www.funbeat.se
Där kunde man skriva upp hur man ville träna under veckans gång, sätta upp mål, osv. Så det roade jag mig med ett tag, skrev upp hur jag tänkte att jag skulle träna under nästa vecka och så! Men helt plötsligt hade jag blivit utmanad!
Clara hade utmanat mig i vem som kunde träna mest under en månad, så nu gäller det att ligga i! Jag kan ju inte förlora mot en tjej liksom ;)

Dessutom nämnde jag höromdagen att jag och Linnéa var lite partysugna, men Linnéa backade ur och så stog jag där helt själv med den känslan.
Så jag tänkte, någon måste ju vilja ha med mig på vad dom nu ska göra under kvällen, så jag loggade in på msn och visade tydligt att jag ville ha något att göra ikväll!
Det visade sig då att Anna erbjöd sig att bjuda in mig till hennes middag/fest?  Så jag antar att det blir till att åka dit ikväll även om det känns som att jag tränger mig på lite, aja, det blir nog kul! =D Tack Anna

Puss på ögat, <3


Kommentarer
sofijah

haha:D din lilla rackare ! IMORN SES VI ,eller ? :)

2009-03-14 @ 19:45:57
URL: http://avtrollis.blogg.se/
clara

HAHAAA, nu jävlar !

2009-03-19 @ 22:11:30
URL: http://gunghastens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0