forever young.

Tankarna spelar mig ett spratt just nu känner jag.
Jag tänker alldeles för mycket, och egetlingen borde jag nog inte oroa mig, men nu gör jag det. Det var ju så jag visste att det var, måste säga att det känns som en ordentlig besvikelse just nu.

Men på tal om annat så sitter jag och pratar om sommaren med en vän på msn. Jisses, så härligt det är med sommar i alla fall. Trots att jag ändå ska hinna åka en gång till till fjällen innan sommaren kommer, längtar jag något otroligt dit nu. Det är det sista riktiga somarlovet, och det ska verkligen tas vara på.
Två veckor i turkiet, sedan hem och leva livet och invänta artonårsdagen :)
Och tänk er alla sköna sommarkvällar, när man kan vara ute till sen, sent utan att frysa eller skrämmas ihjäl av mörkret!
Underbart! <3
Sommar sommar, :)

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Sofijah

svar: ja det hoppas jag verkligen :) alltid vi <3

2009-03-08 @ 17:40:24
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0