bara le för mig.

I helgen har jag slöat sönder.
Igår var det träning, och sen en välbehövlig fika med en underbaring till Linnéa.
Myspysigt :)  
Idag fick jag träffa två kära vänner vid namn Sofia och Clara, jordens kortaste promenad sen hem till Clara för att spela guitarhero world tour, riktigt roligt spel, och roligare blev det när jag tillslut lyckades spela en hel låt alldeles själv :)

Imorgon är det tillbaks till skolan som gäller.
Hej fem veckor?
Vart tog dem vägen?
Aja, jag hade en galet bra Apu-plats och det ska bli kul att träffa alla igen, <3

puss på ögat, <3


Kommentarer
Sofijah

sv: haha , du var kung på trummor :D

2009-03-30 @ 10:13:16
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0