:)

Två dagar kvar, om man räknar med själva avslutningsdagen, helt sjukt!
Hela tvåan är över, och det är faktiskt helt ofattbart! Känns ju som om det var igår man började ettan!
Man börjar ju nästan förstå vuxna som klappar en på huvudet o säger: "Nemen, så stoooooooor du har blivit, jag kommer ihåg när du var såhääääär liten!"

Allt i skolan är förövrigt avklarat, och det som känns allra bäst är att matte b, äntligen är slut och avklarad! :) 
I måndags hade vi match och det gick kanonbra, det var även då Hojjen på allvar(!) kallade mig för Corna, det trodde jag aldrig skulle hända, men så blir det väl när man börjar spela i samma lag ;) hahaha, pöss!

Nu är det i stort sett bara avslutningen kvar och det ska bli kul, speciellt kvällen, när det vankas partaj hos Hojjen med klassen, låt vädret bara bli bättre än vad som är förutspått! <3 :)

Puss på ögat, <3 



Kommentarer
Hojjen

trean here we come! :)

och jag kan inte rå för att jag sa Corna, man blir liksom lite skadad när man hör det på vaaaaarje träning 2 gånger i veckan ;D haha



fredag fredag fredag! <3

2009-06-10 @ 19:18:26
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0