weekend

idag har jag jobbat på mitt kära målerijobb, jobbigt o gå upp tiiidigt, annars är det helt okej. :)
men en runda på stan efter kan jag inte rekomendera, känns inte så fräscht att prova kläder med målarfärg i håret och sjukt trötta ben, men har man tidsbrist så har man.
kvällen spenderades med mina kära vänner Sofia, Kerstin och Caroline, det blev fika + bio.
"Sommaren med Göran"
en riktig höjdare måste jag säga, känns så extra roligt också när en hel biosalong skrattar i takt, (om man nu kan göra det?) , för skratt blev det, det är nog en garanti!
          
om ni nu tror att jag ska få tid till att sova i helgen så har ni fel, för imorgon spelar jag och mitt fotbollslag cup i borensberg och då har vi samling på hagen 8:30. och där till kvällen blir det   18-årsfest, (inte för mig) även att jag tycker att allt ska bli kul, undrar jag verkligen hur jag ska hinna med allt! :) men jag antar att det är sånt som löser sig.
på söndagsmorgon finns det iaf tid för lite sömn, men jag tror att jag ska klämma in en träff med Hojjen och Linnéa där med? :) mys!

Puss på ögat, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0