sommartider

ska försöka att inte bli alltför långrandig.
men, helgen har varit händelserik och jag måste bara dela med mig av några små godbitar ifrån alla helgens händelser.
det började då med fredagen, och sofia bjöd med mig på partaj, och jag måste erkänna att jag tvekade lite i början, men tur var väl det att jag ångrade mig för det hade vart så trist att missa det, en kanonfredag blev det helt enkelt, med massor av trevligt folk.
och så hade vi ju lördagen som spenderades hemma hos Paulina med några classmates+ andra, även där fick vi en kanonkväll, som jag dessutom gärna gör om snart! :)
men med partaj såhär två dagar i rad blir man ju helt enkelt inte annat än seg, så det fick bli en filmkväll med "I taket lyser stjärnorna"
otroligt sorglig, och med ett känslovrak som mig blev det till att snyfta sig igenom i stort sett hela filmen.

ett tack alla inblandade för att mina sista riktiga sommarlovsdagar blev kanonbra!
nu laddar jag inför jobb imorgon med partymusik och coca cola, bra Cornelia!

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Rikard

Bra film de där:P

2009-07-26 @ 23:11:08
URL: http://pillerille.blogg.se/
sofijah

sv: ja det tror jag också! :) haha jag tror inte jag kan se den där filmen , jag e nog för känslig för såna typer av sorgligheter.

2009-07-27 @ 10:46:41
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0