don't forget you're one of a kind

sommarjobbsstart blev det för mig idag.
och vilket sommarjobb sen, jag ska måla resten av sommaren,
det känns verkligen helt okej!
det är ganska roligt att måla och klippa buskar, och jag har trevliga kollegor dessutom,
så jag ska nog stå ut, jag är ju ändå ledig på helgerna :)

efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Sofia, Caroline och Kerstin.
vi hämtade biobiljetter tills fredag då vi ska gå på premiären av;
"sommaren med göran".
därefter blev det steves med fika och massa prat,
härligt att ha "oss fyra" samlade sådär igen, det var länge sedan sist.
men det bästa är att ingenting är förändrat,
alltid lika trevligt.



Puss på ögat, <3



Kommentarer
felicia

åh du får skriva om filmen, är sugen på o se den! ;)

Allt bra ? :D

2009-07-29 @ 21:34:55
URL: http://feliciapower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0