beware of your heart.

hemma, igen!
och så skönt det var att vara på landet, det är skönt att lata sig hela dagarna. haha!
men det är ändå tur att  jag har mina vänner elin och ellen där ute, annars skulle jag nog bli helt tokig utan att träffa något folk på tre veckor borta hemmifrån :)
men som sagt, nu är jag hemma och vill gärna träffa massor av folk för nästa vecka är min sista riktiga sommarlovsvecka för sen börjar jag jobba, även att jag säkert kan ses då med, men ändå :)
så, hör gärna av er så ska vi nog kunna ses en sväng :)

Puss på ögat, <3


Kommentarer
sofijah

det hoppas jag :) älskar dig med , massvis <3

2009-07-19 @ 20:16:18
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0