Lugnt?

Lugn helg?
jomen TJA Cornelia!
Jag hade tänkt att helgen skulle bli en regäl slapparhelg för min del, att bara ta varje dag som den kommer typ. Men i fredags blev det norrköping (detta var iförsig inplanerat) tillsammans med ett härligt gäng för att se på vår vän Sofia som skulle ha spelning där. Det gick verkligen galant för dem, och jag måste uttala mig som stolt vän! =D
Kom iaf hem sedan runt halv 2 tiden.

Gårdagen bestod av träning, som verkligen gick jättebra för en gångs skull, känner mig nöjd. Lite extra glad blir man ju av att Hojjen och Sofia vågade sig dit, verkligen jättekul.
På kvällen blev det att åka till Isabelle, med en massa härligt folk o fira henne eftersom hon fyller 18 idag!
GRATTIS ISS! <3

Så lugn helg kan jag väl inte påstå att det blev, trevlig blev den däremot och det är tack vare alla människor som jag träffade under dessa dagar. TACK ALLA.
Orkar inte skriva mer detaljerat än såhär, men aja. Det får duga =D


puss på ögat. <3


Kommentarer
Hojjen

kul men JOBBIGT att träna ;) <3

2009-01-26 @ 12:18:40
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0