090131

Drogs med i förändringens tecken igår.
Försökte (med stora bokstäver) att hjälpa Kerstin med att fixa hennes nya blogg, då jag ganska snabbt förstod att jag antingen är galet dålig på o förklara eller så är jag bara fruktansvärt otekninsk. Så stackars Kerstin fick aldrig sin blogg särskillt klar igår.
Jag lyckades ändå förändra min egen blogg lite, men i det allra enklaste slaget, finns ju snyggare bloggar än denna, men det får duga tillsvidare.

Okej dagens planer är att gå på fotbollsträningen trots att jag egentligen inte borde, eftersom jag hostar o nyser som aldrig förr. Men försöka har väl ingen dött av, jag kan ju faktist sätta mig på sidan om jag känner att det blir bäst så.
Hojjen kommer förhoppningsvis på träningen, vilket glädjer mig, sen är ju alla andra härliga tjejer där också så det ska nog gå fint tror jag.
Annars hoppas jag på lite bilköring, jag måste komma igång nu igen så att jag kan börja gå på körskola sen utan att göra bort mig totalt.- Jag vill vill vill ha körkort. Tur för mig ändå att det är ett tag kvar till min artonårsdag, skulle aldrig klara uppkörningen nu.
Utöver detta ska jag även plugga idag, inte alltför lockande måste jag erkänna. Prov på måndagar borde vara förbjudet för då måste man ju sitta med det på helgen, mer eller mindre beroende på hur mycket man har pluggat innan, och i mitt fall måste jag ju sitta med det lite mer eftersom jag inte har lagt ner alltför mycket tid på det ännu.

Aja, har änligen fått min lugna helg nu, skönt att inte ha så mycket för sig för en gångs skull. Så tummen upp för denhär helgen trots pluggande och hostande.

Ta hand om er.
Puss på ögat. <3


Kommentarer
Johanna

jag kommer på träningen :)

så nu är jag sådär nervös igen! :P

btw, har du fått till en riktigt snygg design :D

2009-01-31 @ 13:42:23
URL: http://aannahooj.blogg.se/
clara

hm. du får ta körkort om ett halvår, jag får börja övningsköra om ett halvår. Shit, jag känner mig fan gammal !

2009-01-31 @ 22:59:24
URL: http://gunghasten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0