shine, shine, shine.

Om man skulle ta o göra som alla andra?
Skriva några rader om praktiken :)
Jag kan ju inte säga annat än att jag stortrivs. Kanske är det lite mycket att lova efter två dagar, (eftersom jag var ledig idag), men dessa två dagar har verkligen gått bra!
Dessutom är jag sjukligt förvånad över mig själv, när jag började praktiken tänkte jag att:  "jag kan ju fan ingenting" , men det ska ni veta, att när man väl står där så ploppar ju alla möjliga kunskaper upp i huvudet, och det känns ju galet kul att man faktiskt har lärt sig så mycket som man faktiskt har :)
Det är ju självklart mycket som de snackar om som jag inte fattar en gnutta av, men då frågar man o lär sig helt enkelt :)
Lite positiv mot sig själv måste man väl vara ibland, eller hur?  tahaa!

Igår var det ju lite kul också när jag träffade på Tiba i omklädningsrummet, det var då hennes första dag! Vilken sötboll alltså, synd bara att vi inte verkade vara på samma avdelning?
Well, imorgon är det en ny dag, eller snarare kväll med arbete, och då ska jag gå med min andra handledare, hoppas att det går lika bra som de två första dagarna! =D

Puss på ögat, <3



Kommentarer
Tiba

Du är en sötboll fröken!

2009-02-26 @ 20:56:26
URL: http://www.nogg.se/TillerRocks
Hojjen

wohoo :D bra att du trivs!

och jag har inte sett dig en ändå gång i korridorerna :( :P

egentligen inte så underligt eftersom sjukhuset är enormt. men ändå ;)

2009-02-28 @ 13:01:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0