You know, I'm dying to have you around.

Jag vet inte vad som har hänt!
En ny, mer spontan Cornelia börjar träda fram mer och mer.
Igår satt jag här hemma, hade inga större planer över helgen direkt, och så får jag ett sms av Paulina som undrade om jag ville komma på fest. Jag funderade i några minuter och tackade sedan glatt ja, åt erbjudandet. Ringde runt till ytterligare ett par vänner, Hojjen och Bollen som också kom dit.
Mycket roligt :) tack.
Under kvällen fick jag ett erbjudande till, nämligen att följa med Hojjen till Stjärnorp (idag, och fråga mig inte vart det ligger) och gå på en fest idag hos hennes vän. Där rann spontanheten ur mig totalt eftersom jag faktiskt hade lovat mor och syster att se melodifestivalen tillsammans med dem idag.
Hade verkligen varit jättekul att vara där, o träffa lite godingar som man inte sett på länge, osv. men fest två dagar i rad och sedan ett följade 8-årskalas dagen efter kändes väl sådär. Dessutom börjar APU:n på måndag och då vill man ju känna sig lite fräsch! =D

Så  som sagt, hemma kväll med mello blev det för mig idag, mycket mysigt. Man fick ju dessutom marrängswiss och det slår ju nästan allt i min mening, - SÅ GOTT!

Och jag får ju inte glömma, som jag nämnde tidigare, ska jag ju på 8- års kalas imorgon. Min "lilla" kusin David fyller 8 ÅR!!!! Helt sjukt vad snabbt tiden går, det känns som igår vi var där i Stockholm och hälsade på honom när han endast var en vecka gammal, och så vipps har ungen blivit 8 ÅR!
Men tack och lov har familjen flyttat hem till Linköping igen, det känns ju skönt att slippa åka ända till Stockholm för o hälsa på dem numera!

Förövrigt vill jag att ni som läser min blogg, visar vilka ni är.
Så skriv erat namn och en liten kommentar är ni gulliga.

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Rikard

mohahaha, jag läser den:P

2009-02-21 @ 23:50:44
URL: http://pillerille.blogg.se/
Hojjen

SJÄLVKLART läser jag din blogg :D

2009-02-22 @ 18:22:35
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Tiba

Tiba läser din blogg nu mera oxå. hahah!

2009-02-22 @ 22:49:05
URL: http://www.nogg.se/TillerRocks
madde :)

Fin blogg, kolla in min.

2009-02-24 @ 20:01:41
URL: http://sheslikextasy.blogg.se/madde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0