La La La Laaa

Hej alla fans! =D

Dagen har hittills varit en toppendag, åkte med bussen 11:12 i förmiddags för att köra ett tungt bodypump pass. Och ja, jobbigt var det, så in I, jag tror jag la på lite för mycket vikter i mellanåt, men det är bara bra såhär i efterhand :)
Efter träningen vandrade jag mot H&M där jag köpte lite hårfärg så när jag kom hem färgade min underbara mamma ljusa slingor i mitt hår, så nu är jag blondie! eller inte =D haha, lite ljusare är det väl iaf. jag är nöjd!

I kväll ska jag åka till mina småkusiner i lambohov o vara barnvakt, det ser jag fram emot! Inte för att jag älskar att bossa, nejnej, utan för att man faktiskt FÅR leka när man tar hand om mindre barn ett tag.
Jag får välja mellan 8- åriga pojklekar eller 4,5- åriga flicklekar. =D  taha, ! 
Var ett bra tag sen man va i den åldern :') sorgligt nog.

Det allra bästa med dagen är att det iaf känns som att man har gjort något, det kan kännas ganska risigt o bara ligga i ett hörn o uggla hela dagarna. Men nej, det heter ju sportlov av en anledning och jag har faktiskt rört på fläsket varenda dag på lovet hittills, tummen upp till mig! =D WOHOO!

ursäkta för ett rörigt inlägg, men jag hade inget flyt idag! (a)
puss på ögat, <3



Kommentarer
Sofijah

jag skulle köra på 4-5 åriga flicklekar faktiskt :D haha <3

2009-02-21 @ 17:45:18
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Cornelia.

hahha, ja men du skulle sett hur min 8 åriga kusse suckade åt oss när vi tog fram barbiedockorna ;)

2009-02-21 @ 19:35:59
URL: http://cornessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0