alla hjärtans dag...

... började med träning med fotbollslaget på studio fitness, det blev bodypump! Kul och jobbigt i ett. Egentligen är det konstigt att man ändå kan känna att det är kul när det smärtar i musklerna av mjölksyra, men jo, jag måste faktiskt säga att det var riktigt roligt.
Därefter tog jag bussen hem, och tog en lång dusch och åt god mat, och lite kladdkaka som min syster och hennes vän hade bakat, god med rinnig, dom hade nog glömt någon ingrediens ;) tahaa.
Sen rullade dagen bara på, hur slapp som helst, jag somnade tillomed mitt på dagen till en film, det var längesen man kunde känna sig så pass avslappnad, jag älskar lov!
Vid 18 snåret vart det dock fart på mig när jag fick ett sms av jocke som tyckte att jag skulle komma på fest till honom, men min mobil gjorde uppror och ville inte fungera så jag kunde inte svara, dock skrev Paulina till mig på msn sen, och det var ju en jäkla tur, för det var bara att äta lite med familjen, fixa till sig lite, o sen sätta sig på bussen mot joakim :)

Det var verkligen helkul, så tack för att ni hörde av er, och till alla som var där :)
<3

Sen helt plötsligt var klockan ett och då skulle man börja röra sig mot resecentrum, och där var min buss 17 minuter försenad men det gjorde absolut ingenting eftersom sällskapet bestod av Sofia, Jakob, Natta och Simon, trevligt :)

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Simon H

Oj oj. det där låter som en underbar dag. dock var det lite tragist med din mobil där!

2009-02-28 @ 22:34:30
URL: http://fotosimon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0