we are golden

Det nalkas juletid även i skolan, det känns! Endast en lektion idag, och det tog vi vara på, för jag och Maria åkte raka vägen hem för att äta pizza och prata, prata, prata. Jisses, hon är bra ibland alltså, eller okej jämt, men ändå :)
Som ni ser här till vänster har jag fixat en nedräkning till studenten, oh my, inte alls långt kvar nu. Men bara för alla som har missat det så har jag och Maria gått i samma klass i tretton hela år när vi tar studenten. Snacka om att ha något och hänga i julgranen, för det är stort.

"det är ju skönt att få känna att man är någonstans ifrån"
japp, jag citerade som aldrig förr, haha.



Puss på ögat, <3



Kommentarer
maria

det är ju skönt att få känna att man är någonstans ifrån. så är det ju faktiskt ;D du är guld, puss på oss! :) <3

2009-12-16 @ 22:20:55
sofijah

´sv: tack så mkt :) <3

2009-12-17 @ 15:22:51
URL: http://avtrollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0