What about if that was you

Lars Winnerbäck gjorde helt klart denhär veckan.
Det är nog så att jag måste erkänna, han sitter starkare än någonsin i mitt musikhjärta nu, för torsdagen var helt klart grym. Jag är fast! :)

Har dessutom ägnat mycket tid åt luciafirande i veckan. För vi tog vårt projektarbete till oanade höjder och lussade hela fyra gånger på äldreboendet som vi samarbetar med. Tack alla tjejer som hjälpte oss, tre i ett luciatåg hade blivit lite magert. Så tack, ni var kanon!
Sedan var det ju lucia i skolan också, helroligt det med. Vi fick till och med rusa bort till Elsa Brändstöms med. Så 6 luciatåg på två dagar, ganska skickligt :)

 


Nu är det äntligen helg och jag ska inte ta det lugnt för jag ska plugga hela helgen, men det är ändå inte hela världen för nu är det bara fem skoldagar kvar till jullovet! Wie!!!
Och så måste jag bara nämna att ultimatumet ifrån min körskollärare till fredag känns inom räckhåll. Skönt :)

When it was good
We were sitting on top of the world


Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

LARS :D <3

och lucia var jättemys och kul. och vi hade finste lucian någonsin :)

2009-12-13 @ 00:21:09
URL: http://aannahooj.blogg.se/
W E N D E L A

FRÅGESTUND i bloggen :)

2009-12-13 @ 01:49:32
URL: http://wendelalindblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0