christmas eve

Hoppas nu att alla hade en superfin julafton. Det hade i alla fall jag och jag är väldigt nöjd med dagen. Hela släkten i stort sett var här. Vilken innebar alla morbröder med respektive, småkusinerna, mormor och morfar, farmor och farfar, farbror, och familjen så klart.
Eftersom småkusinerna var med, var det ju tomte som gällde även om det bara är en av dem som fortfarande tror på tomten. Hon var ganska skeptisk efteråt också kan jag meddela:) men gulligt var det.

Imorgon blir det en tur in till stan för att kolla in mellandagsrean med Sofia och Sofie. Trevligt. Jag är egentligen inte ute efter nått speciellt, men man vet ju aldrig vad man kan finna för fynd!

Resten av morgondagen går nog åt till packning eftersom familjen åker till fjällen på söndag. Linnéa ska med, och det kommer bli grymt.
Vet ni vad jag gör? .... lääängtar!


Puss på ögat, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0