:)

De senaste dagarna har varit så otrligt bra!
Sånt gör mig glad :)

I fredags var det klassfest hos Paulina, så galet roligt! Det lyckas liksom jämt på nått sätt att bli så himla bra, jag tycker om er, tack alla! <3 :)

I lördags var det träningsdag med laget, och det blev till och med bättre än vad jag hade förväntat mig. Men med  ett gäng härliga tjejer blir det helt enkelt kul! Så tack till er också, :)
På kvällen sov Hojjen dessutom över här eftersom vi hade träning heeeela långa dagen här i Malmslätt sedan match här dagen därpå. Det var trevligt, och prat blev det också, som alltid är behövligt. Dessvärre var Hojjen lite sjuk så det var synd om henne.  

På söndagen var det match mot Kenty som gällde, alla var supertaggade, men lite sega i benen ifrån gårdagen, men nej, det stoppade INTE oss. Vi vann!  =D
Hojjen skötte sig riktigt bra som linjeman, måste ju också nämnas, eftersom hon var sjuk och inte fick spela :)

Puss på ögat, <3


Kommentarer
Hojjen

en helhelg med rocken är ju bara grymt! :)<3

jag kanske ska satsa på att vara linjeman istället för vänsterback? ;D haha



och jag ligger hemma i feber idag med. så det är fortfarande synd om mig :P haha ;)

2009-04-06 @ 14:41:12
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0