I'm not moving.

Och jag har inte skrivit här på läskigt länge.
Men för att berätta lite om hur mitt liv ser ut just nu så kan jag ju säga att veckorna i skolan går sjukt fort även om själva dagarna inte gör det.
Det skrämmer mig lite. Visst att man vill att skolan ska ta slut, ta studenten o hela det köret, men att sedan slitas ifrån alla underbara människor i min underbara klass, OP2SB, det VILL man bara inte.
Aja, det är ändå nästan två år kvar. men fort går de ju, alldeles för fort.

MEN, igår var jag iaf o kollade in damernas premärmatch i handboll i kärnahallen. Där man träffade massor med saknade människor. Blev även lite ledsen i ögat när man såg laget gå in på planen, hur peppade som helst. Men jag vet varför jag slutade med den sporten o kommer att hålla fast vid det tills vidare... , även att jag kommer att sakna en del inslag av det.

Idag ska jag köra lite bil, känner mig taggad så det kommer nog att gå bra. Annars kommer jag och karin vara själva hemma ikväll vilket bara ska bli mysigt. Jag behöver faktist inte ha något att göra hela tiden.  :)
Imorgon ska jag spela match hemma. Hoppas verkligen att det går bra.

OJOJ, vilket uppstolpat inlägg, men, tydligen finns det dom som fortfarande läser om mitt liv så hoppas att det blev lite intressant för någon, haha.

FÖRÖVRIGT är världens bästa låt just nu:  the script - the man who can't be moved
Jag tycket att ni ska lyssna för jag tror att jag har blivit kär i den låten. Hihi (a)

Puss på ögat. <3


Kommentarer
Hojjen

match imorron då ;) haha

och the man who cant be moved är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST. <3

2008-09-20 @ 18:51:29
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0