Brand new day.

Jaha, och så var det måndag, igen. Orkar verkligen inte plugga, ge mig lov!
MEN imorgon är det iaf, friluftsdag och det ska bli slappt tycker jag, kanske till och med kul om alla kan ha rätt inställning :)
Ända nackdelen med morgondagen är väl att vi inte vet riktigt vad vi ska ha för oss de första två timmarna men det är väl sånt som märks.

Ikväll är det träning, ska bli kul, men jag har dödligt ont i min tå, KAN ju vara sånt som går över iförsig, men det är störande (a)
och så vet ni det med. =D

Och sen var det ju så, att jag igår fick lära mig att man ska skriva något vettigt när man bloggar, och jag antar att det jag har skrivit hittills faktist är ganska meningslöst, men jag har inga vettiga tankar just nu så jag kan inte skriva något vettigt. Men nu vet ni iaf att jag har TÄNKT att KANSKE skriva något vettigt någon gång framöver. (a)

Going back to the corner were I first saw you,
gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move.

Puss på ögat <3



Kommentarer
Hojjen

nån har gjort om bakgrunden på bloggen helt själv :D dutti .



älska låten :D och dig <3

2008-09-22 @ 19:28:51
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Rocken.

ja jag är så duktig så :)

<3

2008-09-22 @ 21:51:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0