it can only get better.

Torsdagar är bra dagar för då är det fredag imorgon, och fredagar är VERKLIGEN bra dagar.
Skolfoto idag och jag misstänker att jag blev sämre än sämst, och sånt gillas inte, men det är inget man kan göra åt nu.

Dagen har förövrigt spenderats åt att baka äppelpaj, plugga och nörda dator,- ganska slappt förutom plugget.
Imorgon ska jag träffa mina tjejer, och det ser jag verkligen fram emot, så puss på dom och på att det är fredag imorgon.
(a)

Förövrigt vill jag ha jul och massor med snö nu:)


If I could I would do all of this again
Travel back in time with you to where this all began
We could hide inside ourselves and leave the world behind
And make believe there's something left to find

Puss på ögat. <3


Kommentarer
Chris

snö jul o mystider (A)

2008-09-25 @ 22:19:26
Hojjen

skolfotot kommer bli kanon :) så det så :D

2008-09-26 @ 10:04:01
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0